Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

PAY IT FORWARD! ( ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ!)

Παίρνοντας αφορμή απο την ταινία Pay it forward ( χωρίς αντάλλαγμα! έτσι την μετέφρασαν) την οποία  πρόσφατα είδα,θέλω να σας περάσω το μήνυμα που προώθησε η ταινία! Στην υπόθεση μια γιαγια είχε ένα σκοπό στη ζωή της, ένα προτζεκτ, το οποίο έλεγε: κάνω τρείς χάρες σε τρεις διαφορετικούς ανθρώπους.... πράγματα που δεν χρειάζονται χρήματα... δεν είναι υλικά αγαθά... είναι απλά πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν μόνοι τους, είναι καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να χειριστούν! κάνοντας αυτές τις χάρες παιρνεις ώς αντάλλαγμα την υποσχεση απο τους τρεις αυτους ανθρώπους ότι θα κάνουν το ίδιο σε άλλους τρεις.... κατευθείαν οι καλές πράξεις απο τρείς γίνονται 12 ( 3 ο πρωτος και εννια απο τους τρεις πρώτους που ευεργέτησε ο πρώτος). Το προτζεκτ στην ταινία ονομαζόταν " Προώθησέ το "!
 Έτσι όπως κοινοποιούμε και προωθούμε διάφορες γελοιογραφίες, φωτογραφίες, εικόνες, links, άρθρα..... ας κοινοποιήσουμε αυτο το μικρό μα τεράστιο προτζεκτ!!! Αν το ένα δέκατο αυτών που διαβάσουν το άρθρο, αποφασίσουν να το κάνουν πράξη.... σκεφτείτε ποσο μεγάλο θα γίνει..... διαβάζω καθημερινά αριθμούς κοινοποιήσεων μικρούς μα και τεράστιους!!! Ας το προωθήσουμε και ας το κάνουμε πράξη.... άλλωστε είναι γνωστό ότι, ό,τι δεν μπορεί να κάνει κάποιος μόνος του, μπορουν να το κάνουν δυο μαζί.... πόσο μάλλον ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ!!! Ας προωθήσουμε την ιδέα ελπίζοντας ότι θα βάλουμε ένα μικρό λιθαράκι ( ακόμα και το χαλικάκι είναι αρκετό ) στο να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!! στο να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο γύρω μας! 
Αγαπητέ μου αναγνώστη, ξέρω τι σκέφτεσαι .... γιατί απλά και εγω τα ίδια σκέφτομαι.... Τί είναι τώρα όλα αυτά; εγω δεν έχω λεφτά, με κυνηγάνε για το νοικι , για τη δόση, έχω να πληρώσω και το ρεύμα.... στη δουλειά τα πράγματα είναι δύσκολα...βαρεθηκα, δεν έχω διάθεση να κάνω τίποτα... 
Τα ξέρω όλα αυτά.... και εγω τα ίδια νιώθω , δεν είμαι αλτρουίστρια!!! μια κοινή εγωίστρια είμαι!!! και να σας πω την αλήθεια το κάνω για ΜΕΝΑ!!! για να νιώσω ΕΓΩ καλά!!! Ειλικρινά δεν νομίζω ότι τα κίνητρα ενδιαφέρουν την επιτυχία του συγκεκριμένου σχεδίου..... Κάντε το για τον οποιοδήποτε λόγο !!! απλά ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου