Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Όταν ο τρίτος μπαινει στη σχέση

Διαβάζοντας μια ανάρτηση της κόρης μου, πήρα την ιδέα να πιάσω ένα μεγάλο θέμα! Η ανάρτηση είναι η ακόλουθη και την παραθέτω αυτούσια, θέλοντας να τιμήσω το συγγραφέα!

Οσο την γραφεις καποιος αλλος της τραβαει την προσοχη...οσο της προκαλεις προβληματα καποιος αλλος ειναι εκει να την ακουσει..οσο εχεις αλλες προτεραιοτητες καποιος αλλος βρισκει χρονο για εκεινη..οσο εσυ την κανεις να κλαιει καποιος αλλος την κανει να χαμογελα..οσο εσυ δεν εισαι σιγουρος αν την θες καποιος αλλος μολις το εχει συνειδητοποιησει..

Εγώ θα πρόσθετα: όταν σταματήσεις να την/τον αγαπάς και να το δείχνεις, όταν σταματήσεις να χαιδεύεις τα μαλλιά του αγαπημένου σου, όταν σταματήσεις να τον αγκαλιάζεις .... όταν σταματήσεις να τον ακούς, να του δίνεις τη δέουσα προσοχή..... όταν θα αφήσεις ένα κενό, μικρό ή μεγάλο.... έστω και μια χαραμάδα για να περάσει ο άλλος!!!

Αυτό, αγαπητοί μου, δε συμβαίνει μόνο στις ερωτικές σχέσεις, αλλά σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις, είτε είναι μεταξύ γονιού και παιδιού, ειτε είναι μεταξύ φίλων, είτε μεταξύ παντρεμένων......
Εγω σήμερα, λέω να πιάσω το θέμα ερωτική σχέση στο σημείο που ακόμα είναι ερωτική, ακόμα και μέσα στο γάμο! Βαρύ το θέμα και μεγάλο, με πολλες πτυχές και οπτικές.... γι' αυτό οπλιστείτε με υπομονή, πάρτε βολική θέση και απολαύστε την ανάγνωση!

Εκεί που νομίζεις ότι είναι όλα καλα στη σχέση σου.... είσαι ευτυχισμένος... εντάξει δεν πετάς στα σύννεφα αλλα θεωρείς ότι η σχέση σου παει καλά και σε καλύπτει στο 80% και λίγο παραπάνω ή παρακάτω, αρχίζεις και αντιλαμβάνεσαι κατι.... κάτι στον αέρα μυρίζει διαφορετικά! Κάτι κοιτάγματα με τις ώρες στον καθρέφτη.... προφάσεις στο κρεβάτι ¨είμαι κουρασμένη ¨ ή το κλασσικό των γυναικών: έχω πονοκέφαλο!!! Μετά παρατηρείς ότι κάθε φορά που χτυπάει το κινητό τρέχει αλαφιασμένη να το σηκώσει, βλέπει το νούμερο και ταράζεται..... το μυρίζεις στην ατμόσφαιρα... και μετά έρχεται κοντά σου, προσποιούμενη ότι δε συνέβει τίποτα ή λέει ότι ήταν λάθος!!! ενώ εσύ την έχεις δει να βγαίνει στο μπαλκόνι..... να μιλάει χαμηλόφωνα και να κλεινει το τηλέφωνο λέγοντας: καλως! Θα το διευθετήσω!!! και άλλα τέτοια ωραία!!!

Κάτι μηνύματα περασμένα μεσάνυχτα.... ¨α, δεν ήταν τιποτα! Μια υπενθύμιση είχα βάλει, ο γιος της ξαδέρφης μου έχει γεννέθλια¨ και άλλες τέτοιες αηδίες άλλες φορές πρωτότυπες και άλλες όχι! Μα ότι και να σου λέει.... η γλώσσα του σώματος λέει άλλα.... και εσύ τα μυρίζεις και παγώνεις!!!!

Αφού συμβούν όλα αυτά τα ωραία, ο εγκέφαλός σου έχει πάρει φωτιά και αρχίσεις και σκέφτεσαι!!!

-Τι έχω κάνει λάθος; τί της λείπει; δεν την αγαπαω αρκετά; δεν της παίρνω δώρα; δεν της αφιερωνω όσο χρόνο χρειάζεται; με βαρέθηκε; τί θα κάνω; πως θα το χειριστώ; ναι κυρία μου μπορεί να κάνω το βλάκα αλλα δεν είμαι!! κάτι συμβαίνει, είμαι σίγουρος, αλλα το κακό είναι πως δεν ξέρω αν θέλω να μάθω! Και αμα μάθω τί θα κάνω; πως να ξαναχτίσω τη σχέση μας αν γκρεμιστεί η εμπιστοσύνη που σου έχω; ναι σε αγαπω, αλλα τι θα γίνει αν μάθω ότι έβαλες άλλον στην καρδιά σου;
Και τρωγεσαι εκεί μόνος σου και εκεινη ζει στον κόσμο της!!!!

Τότε υπάρχουν δύο ή ακόμα περισσότερες περιπτώσεις.
Αν εισαι ζηλιάρης, αρχίζει η ανακριση, η παρακολούθηση, το σκάλισμα του κινητού και άλλα τέτοια όμορφα πράγματα!! βέβαια απο την ανακριση δεν προκειται να βγάλεις και τίποτα!
- Ολα είναι στη φαντασία σου, σταμάτα να με καταπιέζεις, δεν τρέχει τίποτα σου λέω!! με πνίγεις!! μα, δεν μου έχεις καμιά εμπιστοσύνη;
Εκεί, αν είναι γυναίκα, θα την πιάσουν οι κλάψες, ενώ αν είναι άντρας.... θα πέσει κανένα καντήλι και μετά θα ακουσεις την πορτα να κλεινει με ένα τεράστιο μπαμ!! ίδιο με το μπαμ που έχει γίνει μέσα σου!

Απο την άλλη, αν δεν είσαι απο τη φύση σου ζηλιάρης και ανασφαλής, είναι καιρός να κάνεις την αυτοκριτική σου! Ίσως και ένα back up της σχεσης σου. Να δεις που είσασταν και πως, όταν ξεκινήσατε και πως είστε σήμερα, ποια είναι η προοδος , ποια τα θετικά σημεία και ποια τα αρνητικά!! ψάχνεις να βρεις τα λάθη σου.... αν έκανες ( που εδω που τα λέμε ουδεις αλάνθαστος) και πως μπορεις να τα διορθώσεις!! η κατάσταση ακόμη δεν είναι γνωστή και δεν ξέρεις την έκτασή της, επομένως μπορεί και να είναι αναστρέψιμη! Και συνεχίζεις να φορτώνεις τον εγκέφαλο με πληροφορίες..... το σκουλίκι άρχισε την επικίνδυνη δουλειά του και αν δεν το προλάβεις μπορει να κάνει μεγαλύτερη ζημιά απο ότι έκανε το περίεργο τηλεφώνημα που έγινε!!! προσοχή θέλει και ψυχραιμία!!!

και σκέφτεσαι...... γυρνάς με τις ώρες στο κρεβάτι σου, έχεις αϋπνίες και το σκουλίκι συνεχίζει τη δουλειά του.... ώσπου μετά απο πολλες ώρες σκέψεως, αυτοκριτικής και μπολικης αμπελοφιλοσοφίας, καταλήγεις στο εξής και της/του το λες:
- Σ΄αγαπάω! Και αυτό είναι το μόνο για το οποίο πια είμαι σίγουρος! σ΄αγαπάω και σε θέλω στη ζωή μου!! μετά απο πολλές ώρες σκέψεις έχω να σου πω αυτά και αλλα πολλα!!! έχω τη συνείδησή μου ήσυχη! Σου δίνω την ψυχή μου και κάνω τα ΠΑΝΤΑ, με τη δική μου ψυχοσύνθεση και δυναμικότητα για να είσαι ευτυχισμένη! Το πάντα, θα μου πεις είναι σχετικό, όμως εγω, καρδιά μου, αυτά μπορω να σου δωσω! Σου δίνω όλο μου το είναι, μα αν δεν σου είναι αρκετό είσαι ελεύθερη να φύγεις! Ένα πουλί πρεπει να το αφήνεις παντα ελευθερο αν πετάξει και γυρίσει είναι δικό σου, αν όχι δεν ήταν ποτε! Είσαι ελευθερος άνθρωπος και μπορεις να κάνεις τις επιλογές σου, οπως και εγω άλλωστε! Η δική μου επιλογή είναι να είμαι δίπλα σου και να σε αγαπώ! 
Δεν μπορω να παιζω δίπλα σου τον αστυνόμο Σαϊνι και να παρακολουθώ την κάθε σου κίνηση! δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα μου να ψάξω το κινητό σου! Δεν θέλω να σου αποδείξω τίποτα! Καταλαβαίνω περισσότερα απο όσα θέλεις να μου πεις και κάποιες φορές ίσως να μην καταφέρνω να είμαι παρόν σε όλες σου τις ανάγκες, μπορεί να μην έχω καταφέρει να καλύψω τις φιλοδοξίες σου ή και να εκπληρώσω όλα σου τα όνειρα!
Θεωρώ ότι στέκομαι επάξια δίπλα σου, ναι, μπορει να ακούγεται εγωιστικό, μα εγώ έτσι αισθάνομαι! Δεν νιώθω καμία ανασφάλεια και κανένα κομπλεξ κατωτερότητας!!! Ζηλεύω μόνο αυτόν που κατάφερε να σου δώσει κάτι παραπάνω απο μένα και ναι ζηλεύω που του δίνεις τη σκέψη και την καρδιά σου!
Δεν θα πάψω ποτε να σε διεκδικώ, γιατί δεν σε θεωρώ δεδομένη, μην κάνεις όμως το λάθος να με θεωρήσεις εσύ, ως δεδομένο!!!
Σου απλώνω το χέρι μου...... να συνεχίσουμε παρέα, αυτο που αρχίσαμε και να το κάνουμε ακόμα πιο ομορφο!!! όμως, για να εκπληρώσω τα ονειρά σου θα πρέπει να τα ξέρω, όπως και το τι ζητάς απο μενα τελικά!!! έχω τη διάθεση να προσπαθήσω, τουλάχιστον, να ανταποκριθώ στα θέλω σου και στις φιλοδοξίες σου, αν έχεις και εσύ τη διάθεση να με αφήσεις! δεν θέλω άλλες ερωτήσεις, δεν θέλω εξηγήσεις!!! 
Σου απλώνω το χέρι ..... περιμένω με αγάπη το δικό σου!

Αν καταφέρεις να της πεις όλα αυτά, παραμερίζοντας τον πληγωμένο εγωισμό σου, ίσως καταφέρεις να την βάλεις και αυτήν στη διαδικασία της αυτοκριτικής, ίσως, λέω ίσως, να προλάβεις το κακο και να το ξεριζώσεις, πριν προλάβει να ανοιξει κλαδιά!!! 
 
Ειλικρινά σου το εύχομαι! Είναι κρίμα, οι άνθρωποι να εκτιμούν κάτι που είχαν μόλις το χάσουν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου